برنامه زمانی برای انتشار مطالب جدید
نوشته شده توسط : عباسی

موتورجستجوگر گوگل از بی نظمی و مطالب تکراری خوشش نمی آید و سئو در مشهد این را بدانید اعتبار محتوای شما اساسی میباشد و این محتوا هنگامی دارای اعتبار شناخته می گردد که تکراری نباشد و جذابیت مورد نیاز را داشته باشد و نکات کاربردی و اثرگذار را برای یوزرها ارائه دهند، هنگامی که مخاطب جذب محتوای شما شد، شاخک های گوگل تیز می‌گردد و مطالب را گزینه هواخواهی قرار می‌دهند. نرم افزار زمانبندی هم بدین معناست که زمانی شما تر و تمیز و طبق نرم افزار مطالب را قرار میدهید، این منجر می شود ربات ها و خزنده های موتورهای جستجو گر بیشتر شمارا رصد نمایند و برایشان جذاب دقت باشید و همیشه به شما راز بزنند.

محتوی مهمترین نصیب از وبسایت شما و همینطور مهم‌ترین نصیب تارنما برای موتورهای جست و جو میباشد که از روش آن به تارنما شما میرسند. هر چه بیشتر محتوی ساخت‌و‌ساز نمایید و مطالب را در مدت های وقتی کمتری منتشر فرمایید یاری میکند که نرخ ایندکس سرعت صفحه ها وب سایت شما بیشتر گردد.
سرعت نشر بالای محتوا در وب سایت یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران دخیل در ارتقا سرعت ایندکس سایتها میباشد و به همین برهان میباشد که سایتهای خبری نرخ ایندکس بسیار نیکی دارا هستند زیرا در‌این سایتها سرعت نشر مطالب نو به حدی زیاد میباشد که خزنده گوگل از وبسایت بیرون نمی‌شود و وقتی که مقاله جدیدی منتشر می گردد فورا آن را ایندکس میکند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: